Virksomhedsoplysninger:

gabriellaholm.dk
Vibevej 6
7330 Brande

Mail: kontakt@gabriellaholm.dk

CVR: 37597546

Betaling

gabriellaholm.dk modtager betaling med VISA-Dankort, VISA Mobilepay og Mastercard. Alle beløb er i danske kroner og er inklusiv moms.

gabriellaholm.dk bruger Scanpay som er en godkendt betalingsgateway, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer. Som indlæser benyttes Clearhaus.

Pengene hæves først, når ordren er afsendt.

Leveringsmuligheder

Der sælges kun varer til danske adresser (ekslusiv Færøerne og Grønland). Ved køb for mere end 399 kroner leveres fragtfrit. 

Kunder har følgende muligheder for levering: GLS pakkeshop, GLS hjemmelevering og DAO pakkeshop, og DAO hjemmelevering.

Leveringstid er forventet 1-3 hverdage.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation, datovare.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Ved returnering

Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
gabriellaholm.dk
Vibevej 6
7330 Brande

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så vi kan overføre det aftalte beløb tilbage på det benyttede kreditkort. 

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på kontakt@gabriellaholm.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er åbnet, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg. Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus www.kpo.naevneneshus.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særligt relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse: info@kalagerdesign.dk.

Bemærk: Er du bosiddende i Danmark, bør du klage direkte til Center for Klageløsning (Forbrugerklagenævnet) eller et andet relevant dansk klagenævn.